Het Ziltepad is geopend!
1 april is Het Ziltepad officieel geopend in de Nieuwe Kerk in Den Helder! De officiele opening werd gedaan door de initiatiefnemers Stichting Alde Fyske Tsjerken & Groninger Kerken.
Aansluitend wandelde we een stukje van Het Ziltepad naar de waddendijk om daar 'onze' 5 wandelaars uit te zwaaien die bij wijze van opening de gehele route van ruim 440 kilometer aaneengesloten gaan lopen. Zij lopen de etappes: Den Helder, Huisduinen, Anna Paulowna, Wieringerwaard, Westerland, Stroe, Oosterland, Zurich, Peins, Sint Jacobiparochi, Hijum, Hegebeintum, Holwert, Eastrum, Vierhuizen, Hornhuizen, Pieterburen, Usquert, Uithuizermeeden, Losdorp, Uitwierde en Termunten.
Je kan Marinke, Ruben, Anne, Ton en Margo volgen via onze website en socials als het je leuk lijkt.
Website: Het Ziltepad